Zakynthos!

Vilken tråk dag!

Har suttit i bib sen nio o pluggat röven av mig;) Nu har jag lunchat lite  o snart ska jag dra igång en runda till! Straff för att jag inte ens kunde öppna böckerna igår!

Ska köra ett muskel pass senare också. Känns att jag inte kört ngt styrkepass på ett tag. Sist var när jag körde stenhård träning i Linköping, kunde knappt röra mig på två dagar efter;) Så nu känner jag att det är dags igen! Är egentligen sugen på att gå till ngt gym, men jag får nöja mig med body barsen på muskelpasset.

När det är sånt här ruskväder så kan man inte annat än att sitta o drömma sig bort mot varmare klimat. Längtar så tills jag dra till Zakynthos (Grekisk ö) om några veckor. Kolla in bilden o se hur vackert det är:)


Bild från Zakynthos!

Vill bara dyka i det där vattnet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0