Me heart Greece!

God Kväll:)

Har haft fullt upp hela dagen. Känns som om den är fullt upp hela tiden nu o det kommer det nog vara fram till sommarn. Men det är inte många veckor kvar, försöker visualisera mig själv på mig på stranden på Zakynthos, blickandes ut över det turkosblå havet:) Då får jag ett leende på läpparna, soon there:)

Party imån troligtvis. Säsongsöppning på Loft i stan...är mkt party sugen så det blir riktigt nice. Är sugen på att dricka drinkar, gör ju aldrig det liksom. Mojito hade varit lovely... Ska nog slå upp receptet i min fina drinkbok o se vad jag kan åstadkomma!

Neranför är det bilder från Kreta förra året. Jag o Felix åkte dit o hade en romantsik vecka tillsammans.Var helt underbart:)
Kolla in den crazy kyparn. Han söp mig o Felix tveklöst under bordet. det ska tilläggas att vi stannade till stängning o drog ut med hnm;) Han var typ 40.....hmmmm!!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0