The City!

Tanken var ju att jag skulle rå plugga idag, men det går si sådär!

Upptäckte att det fanns flera avsnitt jag missat av The City så nu är jag fast! Kan inte sluta titta, älskar det:)
Vill åka till NY nu. Men jag ska dit i höst...gud vad jag längtar:)

Plugget har jag inte ens satt igång med, men jag ska försöka nu. Har visa mål uppsatt som jag måste hinna med denna veckan. så desto mer jag slappar idag, desto mer bli det imån... om jag bara kunde inse det liksom;)

Hoppas alla andra hittar mer inspration till plugg än jag;)

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

the city hade ju säsongsavslutning i mars, var hittar du nya avsnitt? är det säsong två då?

2009-05-06 @ 10:02:46
Postat av: julia

det var såna som jag missat tidigare, trodde bara det fanns upp till 10 el nått

2009-05-06 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0