Tappade lusten...

Hej:)

Tappade lusten på bloggande i helgen. Men nu är jag tillbaka. Hade till o med haft besöksrekord igår såg jag, utan att jag lagt upp ngt...dåligt av mig;)

Helgen har varit toppen! Firade Valborg med kompisar hemifrån som jag inte träffat på jätte länge. Vi grillade o hade super trevligt, Harrys var däremot ingen höjdare så jag kom i säng ganska så tidigt.

Sen har helgen ägnats åt solning, läsning o åter lite solning. Har verkligen slappat ihjäl mig. Shame on me!!
Så nu måste pluggandet o tränadet komma igång igen!

Ni har väl inte missat att min söta syster just nu befinner sig i San Diego, är inte alls avis;) Kollar in hennes blogg ( fannysmemoarer.blogg.se ). Massa fina bilder därifrån!

Innan jag sätter mig på tåget tillbaka till Växjö så har jag tänkt läsa ut boken jag har ägnat min helg åt. Har inte alls många sidor kvar o den är så spännande just nu! 

Måste bli lite bättre på att lägga upp bilder känner jag! Väldigt dåligt med det nu för tiden:(

Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0