sleepy!

Hola!

Är grymt seg idag efter en fullspäckad helg.Ska kolla in Gossip Girl o Söndagsparty med Filip o Fredrik ikväll, är allt jag orka med, sen bli det sängen. Hade egentligen behövt plugga lite, men jag kör på tidigt imån istället.

Helgen har iallafall varit toppen. Felix har varit här o förgyllt den dessutom:) Var party både Fredag och Lördag o båda kvällarna blev lyckade. Var lite seg igår bara, men idag har jag mått helt ok.

Idag har jag o Felix gått runt sjön. Var super skönt i solen. Sen stannade vi inne i stan o käkade på Växjös bästa resturang enligt mig (Akropolis), åt en super god souvlaki med massa tsatsiki...yummie:)

Saknar hnm redan....
vi har haft ett par riktigt super mysiga dagar tillsammans, men nu har han åkt tillbaka till Linköping. Men om 2 veckor slutar skolan o vi ses igen och då har vi hela sommarn tillsammans...Lyx:)
Längtar, längtar, längtar!!!

Nu ska jag göra dagens sista kraftansträngning....dammsuga:(

Ha en mysig Söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0