Hungry!

Vilken kaotisk dag!

Har varit fullt upp sen i morse. Började dagen med en halv taskig sömn för att sen gå på en tre timmars föreläsning. Sen var det mega snabb lunch innan ett seminarie. Sen var det massa förberedelse inför USA mötet som var senare. Kom hem o slängde mig i soffan för nån timme sen o var helt slut!

Då inser man att kylskåpet är i princip tomt, men lite gröt kunde jag iallafall få i mig. Jag brottades länge med tanken på om jag skulle eller inte skulle ta mig ur soffan för att cykla till Willys o handla. Men till sist insåg jag att det var tvunget.

Jag plockar ihop värsta matkorgen inne på Willys o känner mig skit stolt över att har handlat så jag slipper göra det på flera dagar. Då slår det mig..... VAD *** SKA JAG HANDLA FÖR!!!

Har jivetvis ingen plånka med mig.....Förvånad?? Nej.....faktsikt inte, är alltid så himla klantig, tankspridd eller vad man nu vill kalla det!

Varför händer sånt här alltid mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0