Hard weekend!

Vilken jobbig helg det har varit!
I fredags flyttade jag ut och det var ett helsikes job asså. Först o främst skulle lägenheten tömmas och det fanns mer grejer än man anat. Sen skulle det städas som tusan. Hela min familj var dödströtta och jag somnade bums när jag kom hem till Vmo.

Men skiten var ju inte över för det. Igår ägnade jag hela dagen åt att få in all skit i huset och organisera upp det i mitt rum. Men det går ju liksom inte få in en hel lägenhet i ett rum som redan är fullt möblerat;)
Ska börja leva mer spartanskt tro jag och bara äga väldigt få grejer;) hade kanske inte varit så kul vid närmare eftertanke...men det hade varit bekvämt när man ska flytta!

Idag är det tyvärr också en trist dag. Har missat två pluggdagar så jag har mkt att ta igen:( Imorgon missar jag också en del, måste nämligen ta bilen till Växjö igen och besiktiga lägenheten. Jag säger bara...om dom klagar asså.....då är dom illa ute!!!!

Ingen har väl heller glömt att det är morsdag idag. Min söta syster steg upp och gjorde scones åt oss...yummie:) Sen ska vi bjuda på tårta och vi har även fixat en fin present:) vIlka duktiga döttrar vi är;)!!

Surt att plugga när det är så fint väder, men men vad gör man inte för att slippa omtenta!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0