Early morning!

God Morgon!

Blev riktigt tidig morgon för mig idag. Redan halv sju. Idag ska det nämligen pluggas som bara den. Tentan närmar sig o jag har massa kvar att ta mig igenom:(

Igår bokades USA Resan. Ingen återvändå nu asså;) Åker den 28 augusti till Kalamazoo/Michigan och tillbaka till Sverige den 20 december. Shit asså, det är ju snart! Tiden går så sjukt fort liksom. Kan inte fatta att det är den 18 maj idag, så snart är det typ den 27 Augusti o jag är mega nervös;)

Inte lång tid kvar i lägenheten nu heller. Flyttar ut nästa fredag, mindre en 2 veckor asså. Konstigt, men ändå ganska skönt! Kommer givetvis sakna min lilla lägenhet ibland, men men, det är dags för nya äventyr nu:)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah, shit lyllos! Vill ocksa bo i USA i ett halvar. MEn Julia, du maste plugga i San Diego, du kommer alska det. Sa extremt vacker och ren stad. Inte alls som SF eller LA. Nu ar det bara en vecka kvar drygt och jag vill verkligen inte aka hem nu, precis nu har man liksom kommit in i livet har. Ah alla cookies och kaffe jag atit, guuud. gatt upp minst fem kilo nar jag kommer hem. Har finns ju verkligen allt! Ah shoppingen sen, alltsa forever 21, kan inte saga mer en HERREGUD I HIMMELEN, du kan inte ga in dar utan att inte komma ut med en kasse. nytt hela tiden och i alla mojliga stilar, dock har de inte alls mkt skor. Men kopte ett par igar, ska lagga upp dem pa bloggen, SKYYYY hoga! alskar dem! pengarna bara rusar ivag, inforskaffat ny Guess planbok ocksa, kanns perfekt! Nu bar det av till LAs Vegas, Death Valley och Grand Canyon,. plus outlet pa vagen hem!! Puss puss och ha det gott!

2009-05-22 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0