Bib!

Kom precis hem från bib. har suttit där o pluggat i nån timma. Var länge sen jag pluggade så pass sent. Pluggar som bäst på förmiddagen, men det gick ganska så bra faktiskt, var riktigt lugnt o skönt där nu. Blir nog fler ggr!

Härligt att det är helg imån. Man får ju alltid ett leende på torsdags kvällen när man inser att det är helg:) Imån blir det fullt upp. Tänkte komma upp tidigt o göra ngt mkt ovanligt för mig på morgontvisten, nämligen köra ett skönt pilates pass. Är super sugen på det. Sen måste jag dra en runda på stan innan föreläsningen dra igång. sen blir det Aftre School o party!
Se verkligen fram emot det:)

Nu blir det " Hjälp jag är med i en japansk Tv show", har inte sätt det innan så jag tänkte kolla in det ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0