What a beautiful morning..

Gud vilken härlig morgon:)
Vaknade av att solen skiner in genom balkongdörren:) Hur skönt som helst! Måste ut o gå, kanske ska gå in till stan, ska ju ta tåget hem till Vmo vid ett så det skulle vara en perfekt promenad. Asså hela himlen är klarblå, blir så himla glad:)

Igår kväll var det Volleyboll turnering o jag o tjejerna var med o spelade. Vi var dock det ända laget med bara tjejer o det typ det ända laget som hade druckit endel alkohol innan. Jag var den ända helt nyktra i laget;) Iallafall, vi hade grymt kul, vi var faktiskt helt okej...sista matchen spelade vi mot idrottsutskottet o vi gjorde det riktigt bra;) Jag fick in endel serva mot dem faktiskt:) Viktigast var att vi hade kul!!

Idag blir det plugg o sen tar jag tåget hem till Vmo, är hemma vid två tiden tror jag. Sen kanske pappa o jag dra en runda till Jkp:) Får se vad som händer:)
Hoppas inte lillasyster Fanny jobba idag så kan jag träffa henne när jag kommer hem. ska bli jätte mysigt att vara hemma nån dag. ska bara ta det lugnt o umgås med familjen o lilla Ronja:) På lördag tar jag tåget tillbaka till Växjö för då blir det overallsittning, ska nog ta med overallen hem förresten o snygga till den. Är verkligen förskräckligt ful;)

Ha en underbar dag:)

Pusss


Hela laget:) undrar vad jag håller på dem mina armar??;)


Här spelar några andra allvarliga lag;)

Picknick:)

Det bjöds på Redbull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0