Veckoplaner!

God Morgon!

Alltid, alltid dessa måndagar...är det inte alltid måndag;)

Idag blir det en hel del plugg. Ska på föreläsning o sen så måste jag börja tentaplugga lite. Har bokat in en tvättid i eftermiddag också, ifall jag skulle hinna med det.
Låter som en rätt trist dag faktiskt, vill ha helg;)

Tänkte struktuera upp veckan lite:

Mån: Plugg, plugg o åter plugg.
          Tvätta o städa

Tis:   Plugg
          Stan....vissa grejer som måste köpas in. Typ ansiktstvätt som är slut o jag går typ nuts o min hy;)

Ons: Plugg
          Muskel pass (äntligen träning, vill komma iform nu!!!)
          Pizza o uppvärmning för volleyboll med girlsen:)

Tor:  Plugg
         ev; Core pass
         ev; Hem till Värnamo (måste hämta pass o sommarkläder).Passa nog på att stanna hemma o äta gott till lördag!

Fre:  Home sweet home

Lör: Fiestan (overallsittning:))

Sön: Sleep!!!!

Ha nu en bra måndag:)
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0