Veckoplaner!

Usch vilen dålig bloggare jag varit det senaste! Brukar alltid lägga upp minst 2 inlägg per dag, men igår inte ett ända. Ska bli bättre, men det har  avrit fullt upp i helgen så jag har tyvärr inte hunnit:(

Om jag ska sammanfatta min helg så åkte jag hem till Vmo i torsdags kväll. På fredagen pluggade jag inför tenta, åt god kvällsmat med mamma o pappa o sen kom Felix älsklingen o vi drog iväg till ett par kompisar o förfesta o drog sen ut en runda på Harrys:) I lördags åkte jag o Felix ut till hans stuga, jag pluggade en del o sen bastade vi o badade isvak, hur härligt som helst:) O på kvällen kollade vi givetvis på Robinson, har saknat det programmet lite faktiskt, så det är kul att det har börjat igen:) Igår så pluggade jag o tog det mest lugnt, vi kollade på Patrik 1,5 med familjen o sen så åkte Felix tillbaka till Linköping o jag kollade på Beck tillsammans med mamma! En mkt bra helg:)

I veckan är det fullt upp!
Idag ska jag åka tillbaka till Växjö, plugga en massa på tenta, fixa med en massa papper till hösten, hämta ut ett paket o träna.

Imån så är det tenta:( sen så ska det lämnas in papper inför hösten, tränas o så bli det väl lite tentafest på kvällen.

På onsdag ska jag upp tidigt o gå på ett läkarbesök, tvätta, städa, o sen så ska jag hem till Vmo.

På Tordags åker jag till Sthlm med mamma o Fanny, vi ska gå på stan, bo på hotell o gå på en smyckesvisning som min kusin har. Hon bor egentligen i Rom så jag träffar henne typ aldrig o hon kommer vara där så det  blir väldigt kul. Sen så ska jag träffa mina kompisar Sandra o Sofie så jag stannar hos Sofie till Lördag så att vi hinner umågs. Kommer att bli jätte skoj:)

Som sagt, fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0