Varför,varför.....

Hej igen alla sötisar:)
Varör, varför ska man behöva vara sjuk jämt o ständigt, bli så förbannad. har ju verkligen tänkt komma igång med min träning, men hela tiden kommer det nån förkylning o förstör det:(
Orka inte med det mer, mitt immunförsbar kan inte vara på topp, nån som har ngt tips på att bygga upp det så skriv gärna en kommentar?

Ikväll åker som sagt älsklingen tillbaka till Linköping:(
Men innan han åker tänkte vi gå ut o äta ngt gott, vi har nämligen 3 år på tisdag, men då kommer han befinna sig i Linköping o jag här i Växjö, inte det ultimata:(
Men därför tänkte vi ta o fira det lite idag istället, hoppas bara jag orka det, men jag får vila nu så gär der säkert bra. Vill gå på Akropolis, älskar deras mat:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Olivia syrran

hej, du är inte den ända som är sjuk, jag har varit hur sjuk som helst denna veckan, kan fortfarande inte prata, tapade rösten i fredags, kram syrran.

2009-03-01 @ 20:08:43
Postat av: Anonym

2009-03-01 @ 20:09:37
Postat av: Olivia syrran

Hej syrran, jag har också varit sjuk nu, hur sjuk som hellst, kan fortfarande inte prata, tappade rösten helt i fredags, idag kan jag få fram lite ljud i alla fall. kram!

2009-03-01 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0