Vår??

Good Morning sweeties:)

Tisdag morgon den 3 mars idag, men vad är våren? Ska det inte vara lite vår nu? Lite iallafall....längtar så:)

Idag börjar dagen med grupparbete i biblan fram till lunch, sen har jag föreläsning hela eftermiddagen o om jag känner mig tillräckligt bra från förkylningen så blir det Step/core ikväll. Känns däremot som om att det bli ett för tungt pass, är fortfarande grymt snorig:(
Bli det så så måste jag iallafall ta en promenad så att jag rör nått på mig!


Imån ska jag o ett gäng kolla in filmen "Män som hatar kvinnor", ni som följer min blogg vet att jag förra veckan sa att jag skulle läsa ut boken innan dess. Kan väl säga som så att det bli nog ganska omöjligt, har knappt orkat öppnat den, läst typ 2 kapitel, typiskt mig.

Visst är det konstigt att vissa perioder kan man läsa hur sjukt mkt som helst, men sen kommer det en period som jag är i nu när man knappt orka öppna en bok, konstigt;)

Ha en skön tisdag!

See you later.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0