Längtar...

Har precis haft ett lunchbreak, men nu tänker jag dra igång med tentaplugg på allvar. Måste ta mig igenom 2  böcker den här veckan. Vilket känns ganska omöjligt, men man måste ju sätta lite tidspress på sig, annars kommer jag aldrig att hinna!

Skulle egentligen behöva åka in till stan, har en del grejer som behöver köpas. Men jag har varken ork eller tid tyvärr, så det får nog vänta med tills jag åker hem på torsdag. kan ta en liten shoppingrunda i Vmo, var väldigt längesen jag gjorde det;)

Känns inte alls kul att min träning har stannat upp, men jag behöver verkligen bli fullt frisk innan jag dra igång känner jag. Men imorgon har jag tänkt köra ett Muskel pass, o sen så tar jag en liten promenad varje dag iallafall, så jag är inte helt förslappad iallafall:)
Men nästa vecka hoppas jag på att jag är frisk som en nötkärna, proppa i mig massa vitaminer varje dag så nu borde alla infektioner hålla sig borta:) Sen har jag tre  veckor på mig att forma kroppen till beach 09, åker nämligen utomlands då. Vart vet jag inte, kommer att bli suprise, så vi får se vart jag hamnar. Antarktis kanske...hahah, nej varmt ska det vara iallafall!!
Kommer att bli så skönt. Känner att det är precis vad jag behöver just nu. Behöver komma bort en vecka o inte tänka på skola,  framtiden o alla måsten, utan bara sola, bada, njuta o ta det lugnt. Gud vad jag längtar!!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0