Hösten??

Hade ett möte med syon på skolan tidigare idag. VI pratade om vad jag ska göra till hösten, vad jag har för möjligheter o så. Har ju som sagt kommit in på en skola ganska nära chicago, men känner inte att jag vill åka till hösten o vet inte riktigt om Michigan är det stället jag vill till!

Så nu är funderingarna om jag ska plugga i Linköping eller Sthlm en termin i höst o sen åka till London nästa vår o sen plugga i San Diego hösten 2010 o sen bli klar med min examen. Gud jag vet inte riktigt hur jag ska göra o vad jag ska göra först o så,har massa att tänka på o överväga. Hon sa även att jag kunde få åka till Sydafrika till våren om jag ville, men jag vet inte riktigt om jag vågar, är ju väldigt hör brottslighet där så det skippar jag.

Jag vill verkligen bo i San Diego, de har ju fantastiskt väder där:) Har varit där en gång, men vi åkte bara igenom typ, vi skulle nämligen till Sea World med familjen. Var för tre år sen i sommar, men jag blev kär redan då. Älskar vädret, havet den mexikanska känslan. Ligger nämligen precis vid gränsen till Mexiko.
Jag vill dit!  

Ja vi fårse, har iallafall massa att tänka på!
Men nu ska jag iväg på föreläsning, sen måste jag packa lite snabbt, tåget till Linköping går nämligen redan vid fem!

Ha det så bra

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0