Seg!

Gud vad jag är seg idag. Helt sanslöst, har legat i sängen hela dagen, ska försöka ta mig en dusch snart så jag kan vakna till lite. Blev lite för hårt igår... obvious;)

Är maraton med The Hills avsnitt  på Tv som jag har haft på hela dagen, vill kolla in den nya serien The City med Whitney som de gör promotion för hela tiden. Tror det börja sändas nästa helg, men det borde nästan finnas att ladda ner?

Gårdagen var väldigt rolig:) Började förfesta vid 4 tiden, sen gick vi på overallsittningen vilket var väldigt roligt. Det bjöds på en tequila till alla, var nog höjdpunkten;)Sen blev det iallafall mellanfest o utgång på det. Fast jag gick aldrig ut, drog hem sen istället.

Skriver lite senare igen o lägger nog upp lite bilder från igår. Vet inte om de blev några bra bilder, men jag ska kolla igenom dem senare!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

är du ett fan av the hills? då har du ju kommit helt rätt! :)

2009-03-17 @ 22:34:38
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0