Tentan över...

Nu har jag skrivit tentan!

Kändes väl sådär, var svårare än vad jag hade trott o det kom upp saker som jag inte hade trott o vissa som jag givet trodde skulle komma med, gjorde inte det! Konstigt, men det är bara till att hålla tummarna;)

Idag blir det tårta hemma hos Johanna, för hon har fyllt år......mumsigt!
Sen ska jag köra ett Step/core pass o ikväll blir det lite tentafestande. Fast jag vet inte om jag ska ut, ska upp så tdigt imån så jag känner att jag kanske låter bli!

Nu är det iallafall bestämt att jag åker till USA i agusti o stannar till December. Kommer att bli jätte skoj o även jätte jobbigt. känns väldigt tungt att vara ifrån Felix så länge, men nu blir det så. Kommer att bli en fantastisk upplevelse.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl:)

Pussss

Kommentarer
Postat av: Vewe

Klart du ska ut ikväll!!!

Jag ska ju jobba! ;) hehe

2009-03-24 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0