Sveriges bästa...

God Morgon!

Vilken härlig dag det är idag. Har ingen skola, men däremot ska jag gå på fyra intressanta föreläsningar:) En är med SVTs VD, en är typ med chefsdesignern på Filipa K och så var det en med nån som arbetade med varumärken o marknadsföring, den sista kommer jag inte ihåg. Det kommer iallafall att bli intressant:)

Igår var jag o såg Män som hatar Kvinnor och den var verkligen grymt bra. Det bästa Sverige gjort enligt mig. Hur spännande som helst hela tiden, man blev aldrig uttråkad!
Hade tänkt att jag skulle läsa boken innan, men det blev inte så. Men nu efter filmen känner jag mig så sugen på att sätta mig ner o sträckläsa den, vill veta alla små detaljer. Och sen så ska jag gå direkt på de andra två i serien.
Så har ni inte sätt den, gör det!!
En femma utan tvekan:)

Nu ska jag göra mig iordning för dagens första föreläsning!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0