Sun:)

Vilket underbart väder det är idag:) synd bara att det blåser, annars hade de varit riktigt skönt. Men jag ska inte klaga nu när väl solen är framme:)
 
Har suttit i biblan o pluggat hela förmiddagen, gick riktigt bra faktiskt, känns som om jag har hyffsat koll på det iallafall. Men det blir plugg resten av veckan o en del i helgen också tyvärr:( Vill inte få dras med en omtenta!

Resten av dagen blir det övning med grupparbetet inför muntliga presentationen imån förmiddag. Sen blir det som sagt ett skönt step pass o ikväll blir det bara slapp kväll, men också funderingar kring hösten!
Varför är jag så himla velig, kan bli galen på mig själv när jag blir sån här!!!

Skulle vara skönt att ta en liten promenad i solen också, passa på när den väl är här. Vi är ju inte direkt bortskämda med den här i Växjö;)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0