Sov sött!

Tjo på er:)

Körde ett skönt Step/core pass tidigare, var jätte skönt o roligt. Ska fortsätta köra det varje tisdag tror jag!
Nu har ja suttit o övat igenom presentationen till imorgon, känns som om det sitter rätt bra nu så nu tänkte jag gosa ner mig i sängen o kolla på ngt. Kanske ett Heroes avsnitt, var riktigt spännande sist jag kollade på ett!

Längtar så till helgen för då ska jag äntligen få träffa älsklingen. Vet inte ännu om han kommer hit eller om jag tar tåget till Linköping på Fredag, bestämmer det imån tror jag! Innan dess måste jag hinna tentaplugga endel iallafall, vill inte behöva plugga allt för mkt i helgen.

Jag står just nu i ett stort val mellan om jag ska åka till London i höst o jobba eller åka till USA o plugga, kan inte nån bara bestämma åt mig;) SNÄLLA;)

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0