Pearl Harbor!

Hej på er:)

Har varit en ganska lugn o skön eftermiddag. Har försökt plugga en del, men alla vet vi ju hur det brukar gå;) Jag tog även en skön promenad, eller sön o skön. Först så lyste solen så då tänkte jag passa på o sprang ut, men efter cirka en minut så blev det värsta snöstormen istället. men ut kom jag ju iallafall:)

Nu sitter jag o slöa framför datorn o äter en skål fil. Orkade inte laga ngn mat ikväll, så det fick bli lite lätt!
Tror det är Den Rätte För Rosing o House ikväll, så jag ska nog kolla på det. Men av ngn anledning känner jag mig jätte sugen på att kolla på filmen Pearl Harbor, var så längesen jag såg den o den är så underbar:) Fårse vad det blir, har för mig att den är ganska lång, vilket jag inte tror jag orkar!
Har förresten varit på Pearl Harbor, alltså riktigta hamnen på Hawaii där den amerikanska flottan bombades. Var väldigt intressant men också väldigt känslosamt. Man kunde se hur fartyg låg kvar på botten o man vet att flera hundra soldater dog där nere, usch vad fruktansvärt:(
ska kolla om jag kan hitta bilder från det, var väldigt vackert där också, tror tyvärr att de ligger på en cd hemma i Vmo. Men förr eller senare ska jag lägga upp. Tog massa fina bilder därifrån o från hela ön Oahu som är en av öarna på Hawaii!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0