Nya tag;)

Good Morning Sunshines:)

Ny vecka, nya tag:) Denna vecka ska det pluggas en massa o även tränas mkt o ätas nyttigt:)Låter väl bra...;)
Idag ska det tränas inför en muntlig presentation på onsdag, kommer anatgligen ta största delen av dagen, måste bli riktigt bra!
Sen tänkte jag köra ngt träningspass ikväll, antingen muskel eller aerobics.
Måste även börja ta mig en ordentlig fundering kring hösten, ska jag till Western Michigan Univeristy eller inte, måste ta beslutet de närmaste dagarna, för om jag ska dit måste jag börja kolla upp kurser att söka innan 24mars då ansökningshandlingarna måste skickas tillbaka till USA!

Nej nu måste jag börja göra mig i ordning!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Sofiie

De har släppt Michael Jackson biljetterna nu:)



Kolla www.michaeljackson.com



Vi MÅSTE bara dit!

2009-03-16 @ 11:02:05
URL: http://dressoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0