Melbourne!

Tänkte att det kunde vara kul att lägga ut lite bilder från när jag o Felix var i Australien för nästan 3 år sen. Tänkte börja med Melbourne bilder. Melbourne har de senaste veckorna drabbats jätte hårt av eldssvådor och över hundra männsikor har misst livet. Hur fruktansvärt som helst o jag lider med och tänker på alla de drabbade.

Melbourne är en fantastiskt stad, väldigt europeisk o kulturell. En kompis har fått utlandsstudier i just Melbourne till hösten, är så avis:) Hon kommer att få det fantastiskt:)


Felix o jag i city!

Vi har picknick mitt inne istan:) Kompis från hemifrån o Lizzie som är från Melbourne o älsklingen!

Hanna o jag på Australian Open (stor tennis tävling)!

Vi badar i Lizzies sköna pool:)

Me!

Väldigt trevliga poliser i Melbourne! Vi drack på tunnelbanan, inte jätte poppis;)

Har du möjlighet att åka till Melbourne så rekomendera jag det verkligen. Så är du i Australien nån gång, glömm  inte denna trevliga stad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0