Lovely Australia!!!

Här kommer lite bilder som jag sa innan. Bilderna är tagna lite här o där i Australien:)
Saknar,saknar så himla mkt!!!


Här bodde vi mesta av tiden i Brisbane!


Jag på en resturang i Brisbane!

Surfers Paradise!           Matt från Brisbane, fyller på med öl åt oss:) (saknar)!

Världens vackraste sjö på fraiser Island!

Vår bil vi körde runt med på fraiser!       Me!

Kolla in den söta lilla kängurun:) Klappade den oxå;)

Cooling;)

Cutie...ville ta med han hem:)

Jag snorklar bland korallreven:) (hatar fiskar, så det var en skräckupplevelse;))

Jag o Felix slappar på segelbåten! Vi seglade några dagar i Whitsundays:)

Kolla vad vackert det var:) Förstå ni nu att jag vill tillbaka!!

Jag i vårt mkt nice kök! På väg till skolan i Brisbane tror jag!

Jag o älsklingen:)

Här firas det jul på fraiser Island:) Mkt annurlunda, men rolig julafton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0