Lång o seg dag!!

Gud vilken lång dag det här är!

Har suttit i biblan sen åtta o kom precis hem. Vi har suttit med ett grupparbete, vissligen gick det väldigt bra för oss, vi var riktigt effektiva, men nu är man ju helt slut. Men om en timme blir det föreläsning i 3 timmar...känns lite tungt faktiskt!
Hade gärna bara suttit framför TV:n i några timmar, men så är det, vill man utbilda sig så får man stå ut;)

Avbokade mitt Step/core pass ikväll, känner att min kropp inte fixa det idag, men jag bokade in mig på ett styrke pass istället, är ju inte lika ansträngande så det borde jag orka med. Vill ju träna!!!!

Måste sluta köpa hem potatis, kan nämligen inte sluta göra potatismos. Är så grymt gott o jag är grym på att göra det. Men det är ju inte särskillt nyttigt så jag känner att jag borde dra ner å min konsumtion av det, o det ända sättet är nog att inte ha det hemma;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0