I`m alive;)

Hej alla trogna läsare:)

Ja, jag lever;)

Har varit i sthlm hela helgen o jag har verkligen inte hunnit blogga ngt:(
Men nu så!!!

Idag blir det en lugn dag hemma i Vmo. Ska kolla igenom vilka kurser jag ska läsa i höst i USA o skicka in det tänkte jag. Ska även ta ett pass på motionscykeln här hemma o förbränna helgens godsaker;) Får bli ett långt pass i såfall, har varit väldigt ohälsosam!

Var som sagt i Sthlm sen i torsdags. Åkte upp dit med min syster o mamma. Torsdagen ägnades åt shopping o mysig fika i stan. Sen var vi på smyckesvisning, som min kusin hade. Jätte kul att träffa henne. Hon bor nämligen i Rom o det blir väldigt sällan att jag träffar henne. Funderar på att åka ner o hälsa på i Rom nu i vår nån gång.

PÅ fredagen åt vi super god hotelfruksot, älskar det, men jag äter alltid för mkt;) Sen gick vi på stan, lunchade med kusinen o några till. Sen åkte min syster o mamma hem o jag mötte upp en kompis (Sofie) o drog hem till henne. Sen så åkte vi hem till en annan kompis till oss (sandra), åt paj, drack vin o snackade massa skit:)

Ungefär så såg min helg ut. Massa härlig shopping blev det. Kom bla hem med 2 nya väskor, 2 par espadriller, massa snygga assesoarer, jeanskjol o lite annnat smått o gott:)

I morgon åker jag tillbaka till Växjö. Bli en ganska kort visit hemma i lägenheten, åker till Göteborg på Fredag o på Lördag på semester någonstans. Vet som sagt inte vart jag ska ännu, blir suprise. Längtar så, ska bli så skönt att komma bort en vecka. Förhoppningsvis är det bättre vår väder sen när jag kommer hem:)

Nu blir det cykling:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0