I love Bikinis!

Gud vad glad jag känner mig just nu:) Beställde precis hem 2 bikinis o lite linnen från H&M. Har beställt 2 bikinis tidigare som inte har kommit ännu, men så hittade jag en ny H&M katalog i postfacket när jag kom hem idag med nyheter, o såklart kunde jag inte låta bli att beställa hem lite;)
Så nästa vecka ska en del grejer dyka upp o resten veckan därpå. Vilket är super, får då hinner jag få allt innan jag åker utomlands:) Får hoppas att bikinisarna passar bara, har alltid problem med storlekerna o brukar alltid skicka tillbaka en del. Men förhoppningsvis passar nån av bikinisarna iallafall:)
Konstigt att man kan bli så glad av att bara köpa grejer....Sjukligt??...hehe;)


Den vita beställde jag. syns inte så tydligt på bilden att det är massa snygga paljetter på!

Varför bli att upp o ner..hmmm;)Inte så tekniskt av mig! Iallafall denna lila snygga också:)

Denna leopard har jag skickat efter tidigare, fast med halterneck, plus en svart halterneck så är väldigt enkel bara. Tror det var lite volang på den eller nått...kommer inte riktigt ihåg!

Nej nu blir det plugg efter detta frosseri:)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0