Hemma!

Kom precis innaför dörren till min lägenhet! Har suttit på tåg o bussar i någar timmar nu, skönt att äntligen vara hemma:)
Innan jag åkte tog jag o Felix en lunch ihop, åt en supergod pizza på en resturang med ruccola, parmesan o lufttorkad oxfile...yummie:)

Nu måsta jag dra iväg o handla lite innför veckan. Tänkte baka lite bröd ikväll nämligen o det fattas en del ingredienser. Brukar baka bröd. Är mkt godare, billigare o nyttigare än att köpa i affären. Mitt bröd innehåller bara mass goda nyttigheter som solrosfrön, pumpafrön, linfrön, lingonsylt, honung, havregryn o grahamsmjöl. Superenkelt att göra dessutom. Det bästa med att baka eget är att det inte innehåller några konserveringsmedel som de flesta bröden gör du köper i affäen o det är inte alls nyttigt att äta för mkt av!

Senare ikväll ska jag kolla på Beck, hoppas det är ett avsnitt jag inte sätt bara, annars är det ju inte så kul!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0