Fredag Morgon!

Äntligen fredag!

Älskar fredagar, men vem gör inte det;)
Idag ska jag träffa en syo o prata om mina planer för hösten o nästa höst, har en massa frågor och funderingar! Sen ska vi träffas en stund med grupparbetet och i eftermiddag blir det föreläsning i 3 timmar tror jag. Sen äntligen tar X2000 till Linköping för att hälsa på älsklingen:)

Tittar just nu på Vakna med the Voice. Tydligen ska Michael Jacksson genomföra 10 konserter i London, skulle vara så himla kul att se honom inom han lägger av helt. Måste kika lite på det, när o var, skulle vara väldigt roligt iallafall:)

See you later...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är inte biljetterna och resan dit alldeles för dyra så är jag på att åka dit. Hade varit grymt:)

2009-03-06 @ 12:49:06
URL: http://dressoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0