Fantastisk film!

Hej sweetheart:)

Har haft en lugn och skön morgon! Vid tre går mitt tåg tillbaka till Växjö, jätte tråkigt:( Vill stanna hos älsklingen, men men det är massa som behöver göras i Växjö så det är bara till att bita ihop. Händer en del kul framöver i Växjö dessutom som det ska bli skoj:)

Såg filmen Slumdog Millionaire igår, o jag säger bara....Ooo my gosh vilken bra film, en av de bästa filmerna någonsin enligt mig. Förstå verkligen varför den vann oscars för bästa film. Den var helt fantastisk. Och de små pojkarna i början ville jag bara ta med hem o krama på, var typ de sötaste jag sätt!
Helt fantastisk!!!!

Nej nu ska jag ta en skön dusch o pussa på älsklingen lite också innan jag åker.

Puss på er med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0