Effektiv!!

Har varit riktigt effektiv idag. Har hunnit med att städa, plugga o tagit en riktigt lång o skön promenad. Var så himla skönt att vara ute o gå i solen, så jag kunde inte sluta gå...va så himla härligt:) Längtar så tills det bli riktig vår.....snälla kom snart!!!
När jag va ute o gick så tänkte jag på min o älsklingens tid i Australien, längtar så mkt tillbaka. Älskade det stället. Skulle utan tvekan kunna tänka mig att bosätta mig där när jag bli äldre, det ända negativa är att det ligger så långt bort. Skulle vara jobbigt att vara så långt ifrån familj o vänner.Men vi får se vad som händer i framtiden. Blir det inte USA nästa höst så blir det Austrailen igen:)
Lägger nog upp lite bilder sen från den resan, har ju lagt upp tidigare från Melbourne som ni kan hitta under kategorin Resor om ni är nyfikna;) Men tänker nog lägga upp lite mer.

Snart har jag tvättid som jag tänkte utnyttja, har inget annat för mig ändå. Fast jag försöker plugga, men det går inte så bra;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0