Changes..

Hej på er:)

Har varit på föreläsning sen imorse, därav ingen uppdatering förens nu!
Blir mer plugg sen med grupparbetet, tråkigt:( Har verkligen ingen inspiriation överhuvudtaget. Längtar tills ikväll, då ska vi gå på Bio:) Vi ska se Män som hatar Kvinnor, ska bli jätte kul, har verkligen velat se den ett bra tag nu!

Just idag känns vissa saker väldigt jobbigt, jag tänker för mkt.....måste sluta med det, annars blir jag fan galen!

Jag har bestämt mig för att verkligen börja ta hand om mig själv från o med nu. Ska träna bättre o framförallt äta bättre. Min kropp säger ifrån på alla möjliga sätt o det måste bli ett slut på det. Så från o med nu är det hälsosam mat o en hälsosam livsstil som gäller!

Nej nu ska jag pigga upp mig själv med lite bra musik tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0