Bye bye lägenheten:(

Har precis haft en tjej här som kollade på min lägenhet. Väldigt trevlig tjej, hoppas hon får den, hon låg nämligen inte först på listan, men ingen annan har hört av sig för att kolla på den o tiden går ut imån, så jag håller tummarna för henne:)
Känns dock lite sorgligt att jag verkligen ska lämna min fina lägenhet om bara 3månader, tycker verkligen om den. Om jag bara kunde sudda ut några av mina grannar så skulle den vara toppen.
Aja, det är dags för nya utmaningar i livet snart o då fungera det inte riktigt att ha en lägenhet i Växjö!

Kollar just nu på 2 1/2 men, riktigt skoj är det tycker jag:) Sen är det den rätte för rosing tror jag. Tycker egentligen det programmet är rätt löjligt, är inte dö förstjust i Rosing, men kan ändå inte låta bli att koll lite.....konstigt det där;)

Fundera på om jag ska orka med en skön kvällspromenad, men känner inte värsta inspiriation för det;)
Mer sugen på att på lägga mig ner i sängen o stanna där tills klockan ringer imån!
Men jag tror jag skulle må bra av det.

Ha en skön måndagskväll iallafall:)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0