BIO!

Tjo bloggen:)
Hoppas allt är bra med er en onsdagskväll som denna. Jag mår iallafall bra, ska på Bio snart:) Vi är ett gäng på 6pers tror jag som ska se Män som hatar kvinnor. Hoppas den är bra nu, har sätt fram emot att se den. Mysigt ska det bli iallafall. Ska bunkra upp med massa popcorn:)

Pga av en infektion får jag inte träna på typ 2 veckor:( Känns inte alls kul, har kommit in i träningen  o jag tycker det är kul. Sen så dra jag ju utomlands om bara några veckor o då vill jag vara trimmad, men nu går det ju typ inte. Få ta lite små promenader istället o göra lite lätta styrkeövningar hemma. Så himla jobbigt att vara sjuk, hatar det. Festa får jag inte heller göra på länge:(
Kommer bli några riktigt sega veckor ser det ut som tyvärr:(

Aja man ska tänka positivt! Ska tänka på vad jag äter iallafall om jag ska vara lite iform till semestern. Får nog tänka om om de där popcornen..hehe;)

Ha en super bra kväll:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0