Big Decisions to make!!!

Hittade precis de här i mitt postfack. Massa broshyrer o ansökningshandlingar till Western Michigan University som jag har kommit in på till hösten. Så nu måste jag verkligen ta ett beslut dem närmaste dagarna om jag ska åka eller inte...gud vad jobbigt!!!

Skolan ligger i Kalamzoo i Michigan, mitt i mellan Chicago o Detroit. Skulle ju vara skit kul att kunna åka till Chicago o shoppa på helgerna, åka o kolla in hockeymatcher i Detroit...men samtidigt känner jag att om jag ska göra utlandsstudier o lägga ner massa pengar på det, så vill jag åka till ett ställe jag verkligen vill till. Helst vill jag ju till Californien (San Diego) eller Australien igen. Vill ha värme o kunna vara ute o njuta av livet. I Michigan blir det riktigt kallt om vintern, men det är nog hyffsat varmt ganska långt in på hösten tror jag.. Fy... har svåra beslut att ta:(

Upptäckte att första avsnittet av The City faktiskt går redan ikväll, så jag ska kolla in det nu vid åtta o sen vid nio blir det Beck. Kommer nog att somna ganska tidigt, känner mig helt död! Lägger upp bilder från gårdagen imån istället...orka in det just nu.


Massa papper att kolla igenom:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0