Åka eller inte åka?

Asså jag får snart panik!
Sitter o kolla igenom alla ansökningshandlingar osv till Universitetet i USA o jag är så himla velig.Vet inte hur jag ska göra o jag måste verkligen bestämma mig innan helgen.
3-4 månader går ju himla fort så ja kankse skulle dra? Gud vad svårt det är. Har känt mig ganska säker på att jag inte skulle åka de senaste veckorna, men nu när jag sitter med ansökningshandligarna i min hand så vet jag inte om jag vill kasta bort denna möjlighet.

damn ....vad jobbigt det här är:(

mitt i allt detta grubblande försöker jag också tentaplugga, men det går si sådär asså. Hjärnan exploderar snart av alla tankar!!!

Åka eller inte åka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0