Victoria's secret!

Gud vad jag längtar tills lördag när tentan är gjord. Gör inget annat än sitter hemma och försöker plugga, dricker kaffe och slöa runt på nätet. Kan man dö av tristess!!

Igår kom min syster hem från San Diego. Hon hade med sig ett härligt paket från Victorias secret till mig, men trosor o läppglans:) Älskar Victorias Secret så jag blev super glad:) I höst ska jag hänga där jämt;)

Hon hade shoppat så sjukt mkt snyggt, både i sko o klädväg. 2 par skor skulle jag göra vad som helst för typ;) Smyga in o låna, hehe!!

Nu ska jag göra kaffe från starbucks som hon köpte med och plugga vidare, inte många dagar kvar nu innan helvetet är över:)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0