Sommar:)

Wieeeee

Äntligen tillbaka. Eller kom hem i Måndags, men sen har vi varit i Felix stuga och myst så det har inte hunnits med ngt bloggande.

Härligt att det är sommar här i Sverige också. På Zakynthos hade vi runt 39 grader så det var lite i varmaste laget ibland, men vi hade havet precis vid lägenheten så det funkade ändå:)
Riktigt mysigt att bara umgås med systrarna o mamma o pappa, men det blir lite tjatigt efter ett tag så det var skönt att komma hem.
Ska lägga upp lite bilder, men det hinns inte med idag, har en del grejer att fixa.

Imån är det slut på det roliga. Börjar jobba halv ått o ska göra det fram tills sista juli. Usch vill bara vara hemma o njuta av vädret, men men jobba måste man ju. Men jag har inte jobbat på ett år så det blir lite omställning.

Fick nyss reda på att jag klarade min sista tenta:)
Så himla skönt. Har klarat allt än så länge så det känns jätte bra.

Nu ska jag lägga mig o läsa i en Obamas bok "Min far hade en dröm", riktigt bra bok tycker jag, Tror inte USA kunde ha fått en bättra president, han är riktigt bra!

Natti, natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0