Söderling vs Fedderer!

God Morgon:)

Dagen börjar mkt bra med sovmorgon och god frukost i solen. Kollade ni in fotbollen igår? F** säger jag bara, vi måste ju ta oss till Sydafrika nästa sommar. Älskar när det är VM ju! Så nu blir det att kolla in mot Malta på onsdag och då måste vi bara vinna!

Idag är det en ännu roligare match. Tennisintresserad som man är så kan man inte ha missat att Robin Söderling har tagit sig till final i franska öppna och slagit ut stora spelare som Rafael Nadal o Gonzales och det är helt ofattbart och idag spelar han final mot världens bästa spelare Fedderer. Kommer att bli en grym match att kolla på och jag ska verkligen hålla tummarna för vår svenska Robin.
Har sätt hnm spela på riktigt tidigare i bla Båstad men då har inte alls varit i den form som han visat nu, fatta vad kul om det kan blir en svensk som vinner en grand slam nu,  var sjukt länge sen!!

Nu ska jag ha lite hemma spa innan matchen tänkte jag.

Ha en skön söndag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja girl! Visste inte att du har blogg?!? Kolla in min också candre.blogg.se (Sandra Svensson i sthlm)!

Kommer du upp och hälsar på oss snart?



Puss

2009-06-07 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0