Livet är en fest:)

Idag är jag helt förstörd!
Igår tog Felix syrra studenten och jag festade nog på lika hårt som studenterna. Vi festade hemma hos Felix fram tills fem inatt och jag mår som jag förtjänar om jag säger så;)

Håller just nu på att packa ihop grejer för en vecka i grekiska övärlden. Åker vid två inatt till Köpenhamn och flyger därifrån till Zakynthos:)
Ska bli super skönt, lite tråkigt att vara utan min Felix bara men det kan jag stå ut med!

Ikväll blir det eventuellt om jag orkar lite förfest. Många ska nämligen ut på Harrys ikväll som jag förtsått det och det kan vara lite kul att sitta med på förfesten en stund. Om jag nu orkar, behöver egentligen sova.

Blir nog inte direkt ngt bloggande nu i veckan. Ska ta lite bilder därborta o lägga upp sen, har blivit på tok för dålig på att lägga upp bilder!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0