Happy and Crazy;)

God Morgon:)

Är på strålande humör idag, sitter o lyssna på BWOs nya låt right here...riktigt härlig är den!
Ska till tandläkarn om en stund och gör en trist rutinkontroll ,sen blir det jkp i eftermiddag. Behöver shoppa lite känner jag, behöver lite nya härliga sommarkläder till garderoben!

Jag har haft så mkt sjuka drömma på sistone. Brukar aldrig komma ihåg mina drömmar men nu gör jag de jämt. Inatt jagades jag och Chuck Bass (från Gosssip Girl ja;)) av zombies o allt vi ville var att gå på Liseberg. Crazy eller vad?!!!
Borde egentligen skriva ner alla, kan bli en riktigt crazy samling;)

Jag blir nästan galen på allt pappersarbete som måste göras inför USA. skickar mail fram o tillbaka till USA hela tiden. Krångel hit o dit, men nu verkar kurserna har ordnat sig iallafall:) Men nu måste boendet fixas och jag vet inte ritkigt hur jag vill bo. De har massa olika residences på campus som alla är unika på ngt sätt. Sen finns det nog risk att en del är uppbokat. Blä vad jobbigt. Men det kommer vara så värt det den 28 augusti när jag flyger från Göteborg:)


Pusss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0