Fika Mys:)

Idag fick min yngsta syster sommarlov så det firade vi med att gå ner o fika i stan. Riktigt skönt väder idag så vi satt länge o myste på uteserveringen.Mysigt att hänga med syrran lite:)

Igår hade studenterna bal och efter jag stått o kollat på det i regnet träffade ja upp massa gamla kompisar och käkade och drack gott på Harrys:) Var jätte trevligt. Så himla kul att träffa alla, blir så sällan att man ses nu för tiden. Och en kompis bor I tyskland så henne hade jag inte träffat på hur länge som helst. Så det var super:)

Imorgon är det studenten så då blir det fullt upp att fira de glada studeterna:) Ska iallafall på två studentskivor.Skönt att det inte är fler,är så tråkigt när man bara kan stanna en liten stund på varje ställe eftersom man ska hinna med så himla många.Kommer ihåg för två år sen. Då tog flera av Felix kompisar studenten. Så jag var chaufför och körde runt han och en kompis på 8 olika ställen. Mätta var vi iallafall, och vissa av oss rätt runda om fötterna;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0