Busy!!

Så var det ny vecka! Första veckan på sommarlovet...härligt:) Fast det är en hel del grejer som behöver fixas denna vecka. Studentpresenter är väll första prio, har ingen aning om vad jag ska köpa, är alltid lika svårt!
Sen så måste jag fixa en massa med USA, ska boka tid på ambassaden i Sthlm så att jag kan få ett studentvisum, söka bostad i USA och även fixa en del med kurserna som jag ska läsa där.

I veckan är det som sagt studenten. Felix syster tar studenten och några barndomsvänner. Kan inte fatta att det är 3 år sedan jag själv stod där på skolgården med studentmössan o sjöng. Var en fantastisk tid. Först studentresan till Agia Napa, balen och sen studentfirandet. Var verkligen så himla skoj:) saknar det...

Nu ska jag kolla in Stylista och Gossip Girl innan jag tar tag i dagen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0