Tennis!

Kom precis hem från en tennismatch med syrran. var riktigt kul att spela.Vi har inte spelat på felar år ihop nu så det var på tiden:)

Tidigare idag bokade jag o Felix vår semester till Nice. Vi åker den 3 Juli, längtar:) då har jag dessutom jobbat klart mina veckor så det kommer att kännas underbart!

Imån dra jag,Olivia o Felix på premieren av nya Harry Potter filmen, har längtat så tusan på den filmen och nu äntligen får jag se den. fast ännu mer längtar jag till Twiligt uppföljaren som kommer i November.Är helt fast i den historien!

Hoppas alla njuter av sommarn och alla mina kära växjöbor...snart dra vi iväg...fatta...jag fattar inte;)Inte många veckor kvar, kommer att bli så himla kul:)

Pusss

Kommentarer
Postat av: vewe

Tiden går så himla fort gumman. Snart är det augusti och ni åker till Amerikalandet! :( Kommer sakna dig!!!

2009-07-15 @ 10:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0