Summer, summer, summ...

Hej på er:)

Skulle kanske kunna klassa mig som en av världens sämsta bloggare nu under sommarn, men det gör jag inte. Har inte hunnit med attt blogga. Jobbar hela dagarna och när jag inte gör det har jag inte haft ngn lust att hänga framför datorn när det varit sånt underbart väder. Hoppas ni inte bli allt för besvikna. KOmmer bli bättre när vädret börja truta;)

Har även haft planer på att lägga ner bloggandet nu under sommarn och börja blogga nån gång igen innan det bär av till USA. Men då kommer det att bloggas en massa. Kommer att ha så sjukt mkt att berätta och massa kul bilder:) LÄngtar!!
Men än så länge fortsätter jag, så får vi se hur det bli;)

IMån blir det helg igen. Sjukt vilken helgkänsla man får när man jobbar, den får man inte alls på samma sätt när man studerar. LÄngtar hela veckan till fredageftermiddag då planerna ska göras upp för helgen:)
Förra helgen var super. På fredagen hade vi grillfest hos Felix, med massa öl och kubb. Efter det drog vi till HArrys en runda. PÅ lördagen blev det bada, golfa, ölbrännboll och bio. Fullspäckat som bara den. Hoppas även denna helg bli lika händelserik:)

Hoppas alla ha en underbar sommar och njuter av det varma vädret:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0