Ready for USA!

Idag fick jag hem mitt visum till USA, så nu är i princip allt klart inför resan. Fick det hur fort som helst. Var i sthlm på ambassaden i måndags och idag fick jag hem det, inte illa!

De börjar verkligen närma sig, kan inte fatta att jag snart åker dit, ska bli super roligt!Hoppas jag lär känna massa roliga amerikaner så att jag kommer hem med flytande engelska. Den är väl helt okej redan, men den kan verkligen förbättras. på tal om amerikaner. När jag var på ambassaden så intervjuades jag av en amerikan och han var så himla skön. Han hade själv pluggat i Michigan men inte på samma skola och hans bästa kompis bodde i kalamazzo, så han tipsade om en bra pizza resturang tex och så började han sjunga på nån sång om kalamazoo....jag baar stod och såg glad ut;)Så himla gött att det är trevliga, nu känns det ännu bättre att åka dit:)

Men just nu är det jobb som gäller.. jobba denna vecka vecka och ytterliggare tre. Men dte händer massa kul också.I helgen blir det Liseberg och nästa vecka ska vi gå på premieren av Harry Potter på onsdagen. Se är det inte långt kvar till U2 och Madonna konserten.

Men det allra bästa just nu är att jag o Felix bestämt oss för att ta lite semester när vi jobbat klart och dra ner till Nice i frankrike. Älskar det stället. Har varit där över 10ggr men jag bara älskar det mer o mer.Skulle lätt kunna bosätta mig där.
Gud vad skönt det ska bli:)

Nu ropar dom att maten är klar så det blir inget mer för idag!

Ha en skön kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0