waste of money!

Har precis varit på ett seminarie i skolan. Jag blir så himla trött på alla dessa dåliga lärare/föreläsare som den här skolan lyckas ta in. Det var länge sen vi hade en riktigt bra nu, o denna kursen o även den förra känns så himla onödiga. Jag kunde likväl bara köpt boken vi läser o lärt mig lika mycket liksom. En del människor kan liksom inte föra sig o lära ut o det tycker jag är super viktigt om man ska kunna vara lärare.
Och många av oss studenter tar ju faktsikt studie lån för att kunna studera, men just nu känns det verkligen som waste of money, tråkigt att det ska behöva vara så.
Håller verkligen tummarna för att nästa kurs ska vara bättre, då ska vi läsa personlig försäljning o det låter ju iallafall väldigt roligt:)

Nu blir det hemmagjort potatismos, yummie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0