Vem tar hem Oscars??

Nu har jag försökt trixa lite i Photoshop för att skaffa en snygg header till bloggen, men det är verkligen omöjligt för mig, har verkligen ingen koll på hur det fungerar asså;)
Om nån vill hjälpa mig så är det bara att hojta till;)

Ingen har väl missat att det är den glammigaste galan inatt, nämligen Oscars galan...synd att jag ska upp tidigt imorgon annars hade jag lätt suttit uppe hela natten!

Men 23.55 är det från röda mattan o det ska jag se iallafall, älskar att kolla in alla kändisars fantastiska klänningar ,skor, håruppsättningar och manliga accesoarer;)

Vilka hoppas ni tar hem priser då?

Jag hoppas på Mickey Rourke för sin roll i The Wrestler eller Brad  för Benjamin för bästa manliga och på att Kate Winslet  tar hem bästa kvinnliga!
Kate var helt fantastisk i Revelutionary Road, men om inte hon tar det så hoppas jag på Angelina som var helt outstanding i Changeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0