Veckoplaner!

God Morgon alla glada:)

Idag har jag tagit en härlig sovmorgon, så nu är jag utvilad och redo för ännu mera tentaplugg. Tentan närmar sig med stora steg och än så länge känner jag mig inte alls redo. Men idag är det verkligen hård plugg som gäller.

Veckan som kommer så ska jag hinna med en del saker har jag tänkt:

Mån: Hård plugg hela dagen.
          Följa med Felix till Gymmet ikväll.

 Tis:  Ta X2000 kl: 07.00 imån till Växjö;)
          Sista pluggandet inför Tentan.
          Step/core pass på kvällen.

Ons:  Tenta 08.00.
           Luncha i stan.
          Besöka Systemet inför kvällens bravader;)
          Troligtvis något tentafestande på kvällen.

Tor:   INGET PLUGG (JIPPI)!!
          Tänkte gå o simma o basta.
          Till Hyresbostäder och säga upp min söta lägenhet:(

Fre:   Eventuellt till LInköping igen eller hem till lilla Värnamo eller helg i Växjö (fårse vad det blir längre fram.

Hoppas alla har en bra plugg dag eller jobb dag eller bara slapp dag:) Lyllos er sist nämda;)


Kommentarer
Postat av: Olivia syrran

Jag tycker att du ska komma till lilla Värnamo!

2009-02-16 @ 15:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0